18 міст Китаю висвітлили 50000 світлодіодних екранів, які славлять борців з коронавірусом

Китай яскраво святкує перемогу над епідемією COVID-19, яка почалася саме в КНР. У січні-лютому 2020 року міському окрузі Ухань (провінція Хубей, Центральний Китай) розгорнулася справжня боротьба медиків з новим та невідомим вірусом. Завдяки оперативним діям та самовідданості учасників, коронавірус приборкали за дуже короткий період.

Тепер Китай шанує своїх героїв —- в 18 містах, в які повертаються борці з епідемією, були розміщені 50 тисяч світлодіодних екранів, на яких демонструються ролики, які славлять сміливість медичних працівників та вітають їх вдома. Акція проходить в Фучжоу, Нанкіні, Ханчжоу, Тяньцзіні, Наньчані та інших містах і округах КНР.

Китайський подвиг став прикладом для всього світу, який зараз також бореться з новим вірусом.

Дана акція демонструє вражаючі можливості LED-екранів — з їх допомогою можна не тільки рекламувати продукт, але і створювати справжні шедеври цифрового мистецтва. Якщо вас цікавлять світлодіодні дисплеї, зателефонуйте або напишіть менеджерам Flylights!

09.04.2020

Flylights на виставці Rema Days Київ

11 та 12 березня виставка реклами Rema Days Київ уже в одинадцятий раз зібрала професіоналів з області маркетингу, поліграфії, виготовлення брендованих продуктів та ін. На заході демонструвалися новаторські продукти, обговорювалися передові ідеї та тенденції світу реклами.

Компанія Flylights виступила одночасно партнером і учасником Rema Days Київ — надала організаторам два відеороллапи та яскравi світлодіоднi екрани, а також показала свої продукти на стенді. Численні відвідувачі змогли ознайомитися з високотехнологічними продуктами компанії:

  • вражаючим зовнішнім LED-екраном P4 (179,2х192 см);
  • надтонкою медіастійкою;
  • просунутим відеопанно з трьох екранів;
  • компактними кабінетами зі світлодіодними модулями P5 і P10.

Крім того, гості стенду дізналися багато нового про світлодіодні технології та про їх застосування в рекламі, змогли ознайомитися з пропозиціями від імпортерів і дистриб’юторів.

Flylights дякує команді організаторів Rema Days Київ за неперевершену органiзацiю заходу.

16.03.2020

Японська компанія Nichia показала три новаторські світлодіодні технології

Новаторські рішення продемонструвала японська компанія Nichia в рамках проекту “Світло — це добре”. Японський LED-гранд показав новинки на виставці Light+Building 2020 року, яка пройшла у Франкфурті.

Перша продемонстрована технологія — це світлодіодна ілюмінація нового типу, створена за технологією Vitasolis, яка імітує природне освітлення. Сучасні виробники світлодіодів зазвичай “тримають курс” на блакитне світло в складі своїх пристроїв, щоб забезпечити максимальну енергоефективність. У свою чергу, технологія Vitasolis дозволяє використовувати суміш люмінофорів для збільшення блакитного в природному білому світлі, яке утворюється в результаті такої взаємодії. Рішення забезпечує більш чіткий білий колір і широкий спектр довжини хвиль для комфортного освітлення, яке позитивно впливає на здоров’я користувача.

Друга новинка — Optisolis. Це модулі, які успішно імітують природне світло, не виробляючи шкідливого ультрафіолетового випромінювання. Це комплексне рішення, яке не тільки забезпечує кращу видимість, заощаджує енергію, але й не має негативного впливу на тендітні об’єкти — текстиль, фарби, друковані матеріали та твори мистецтва. Планується, що ця технологія замінить галогенні лампи і традиційні світлодіоди в системах спрямованого освітлення.

Третє рішення — настроювана LED-поверхня, 2-in-1 Tunablе LED. Ці світлодіоди білого світла піддаються тонкій калібровці та дозволяють виробникам освітлювальних приладів поліпшити настройку кольору, зменшити розміри оптичних елементів та розміри світильників загалом, відкрити нові креативні рішення в області дизайну.

А поки що команда Flylights пропонує ознайомитися і придбати наші прекрасні світлодіодні екрани, рухомі рядки та вивіски — ви знайдете те, що шукаєте в нашому широкому асортименті!

 

06.03.2020

Flylights на нагородження «Топ-25 бізнес-леді України» за версією журналу «Власть денег»

19 лютого авторитетне видання «Власть денег» зібрало відомих киян на церемонію нагородження переможців рейтингу «Топ-25 бізнес-леді України» в Hyatt Regency. До нього увійшли передові представники різних сфер українського бізнесу жіночої статі. Ольга Сантарович, шеф-редакторка видавничого дому «Картель», в який входить і журнал «Власть денег», зазначила, що рейтинг складався так, щоб врахувати якомога більше напрямів — шоу-бізнес, сфера краси, медіа.

 

Призерами в восьми категоріях стали:

 

  • Beauty — Вікторія Яценко, генеральний директор Mary Kay Ukraine.
  • HоReCa — Оксана Тихоненко, керівний партнер мережі ресторанів «Євразія».
  • IT — Олеся Линник, керівний партнер Linkos Group.
  • Media — Лілія Ребрик, ведуча програми «Ранок з Україною» на каналі «Україна», актриса.
  • Education — Інна Костиря, проректор Київського національного університету культури і мистецтв.
  • Industry — Світлана Романова, директор з правового забезпечення холдингу «Метінвест».
  • Retail — Людмила Русаліна, президент групи компаній «Петрус».
  • Finance — Тамара Савощенко, заступник голови правління АБ «Укргазбанк».

 

Також були вручені нагороди за номінаціями, заснованим редакцією журналу:

 

  • Ярослава Гресь, партнер Gres Todorchuk — в номінації «Самий яскравий і культурно-соціальний проект — інтерактивна виставка Ukraine WOW».
  • Тетяна Семенченко, засновник і співвласник бренду VOVK — в номінації «Динамічно зростаючий український бренд».
  • Ірина Андрющенко, співвласник IT-компаній D2 і Handy.ai — в номінації «IT-рішення для бізнесу. Революція в Customer.Experience».

 

Flylights щиро підтримує ініціативу організаторів. Компанія виступила в якості партнера нагородження і надала свою фірмову продукцію — світлодіодний екран і два відеороллапи.

21.02.2020

НАЙБІЛЬШІ СВІТЛОДІОДНІ ЕКРАНИ В СВІТІ

У травні 2019 року компанія Samsung Electronics встановила світлодіодний екран, який можна назвати витвором мистецтва. Екранна поверхня займає більше квадратного кілометра, і розміщена на двадцяти п’ятиповерховій будівлі One Times Square, яке розташувалася на культовій Таймс-сквер в Нью Йорку. На екрані показують рекламу, стрімлять новини та репортажі, він вже став важливим об’єктом нью-йоркської архітектури. Зараз це не тільки найбільший екран в світі, але й один з найдорожчих рекламних майданчиків. Дисплей вироблено з найкращих матеріалів, тому він демонструє чудову картинку при економному споживанні електроенергії.

Китайці також люблять розмах і ефектність, в тому числі і в рекламній сфері. Так, спеціально для Китайсько-сінгапурського індустріального парку Сучжоу популярна тайванська компанія Opto Tech створила найбільший LED-дисплей — «Небесний екран» (Sky Screen). Його розмістили по периметру бізнес-центру Harmony Times Square уздовж пішохідної доріжки на 500 метрів в довжину і 32 метри в ширину. Він використовується для демонстрації різноманітної реклами, телепрограм та декоративного відео. Екран утримував за собою титул найбільшого більше десяти років.

І це — лише один з трьох Небесних екранів, два інших розміщені в Лас Вегасі (розважальний центр Fremont Street Experience) та Пекіні (торговий центр The Place).

Китайсько-сінгапурський індустріальний парк Сучжоу (Suzhou Industrial Park) є важливим багатогалузевою адміністративною одиницею, торгово-економічним, культурним та освітнім центром. Сам парк виник в результаті співпраці влади Сінгапуру і КНР, за угодою між сінгапурським прем’єр-міністром Лі Куан Ю і китайським віце-прем’єром Лі Ланцином. Ідея взаємного проекту належить керівнику Китаю Дену Сяопіну, який в ході візиту в Сінгапур в 1992 році похвалив доброчинну ситуацію в країні і відзначив, що Китай повинен «перейняти» досвід сусідів.

У свою чергу, компанія Flylights переймає світовий рекламний досвід і робить все, щоб популяризувати світлодіодні екрани на українському ринку. Адже LED екрани — зручний і ефективний спосіб просування продуктів, брендів, послуг та ін.

Ознайомитися з портфоліо компанії ви можете, перейшовши за посиланням.

04.02.2020

У ЧОМУ СЕКРЕТ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ FLYLIGHTS

Продукція Flylights користуються великою популярністю в Україні та за її кордоном. Ми гарантуємо високу якість продукції та обслуговування, і на цьому будуємо свою репутацію. Адже довіра клієнтів – найважливіше для нашої команди. Але які саме аспекти забезпечують цю високу планку якості? Давайте розберемося докладніше.

  • створення, калібрування і тестування модулів проходить на власному заводі Flylights, що дозволяє забезпечити максимальний контроль за виробництвом. Пристрої проходять контроль якості відразу після виготовлення, тому несправні світлодіодні модулі відбраковуються відразу, екрани збираються тільки з перевірених комплектуючих;
  • для виробництва модулів закуповуються тільки високоякісні світлодіоди та інші компоненти, що також мінімізує ризик вад;
  • окремо варто згадати відмінну якість пайки – її довговічність забезпечується висококласною паяльною пастою;
    при виготовленні модулів для зовнішнього застосування (outdoor), використовується спеціальний компаунд, яким заливаються світлодіоди та інші електронні компоненти, закріплені на платі. Він захищає світлові елементи від згубного впливу погодних явищ;
  • збірка на власному виробництві дозволяє реалізовувати нестандартні та індивідуальні замовлення. За їх створення відповідає конструкторське бюро Flylights;
  • за створення унікального програмного забезпечення для зручної роботи з готовими екранами відповідає наш IT-відділ, який враховує запити і потреби клієнта;
  • сервісний відділ компанії оперативно вирішує питання, пов’язані з експлуатацією екранів – налаштуванням, монтажем, гарантійним і післягарантійним ремонтом екранів.

10.01.2020

LED-кабінет: особливості, переваги та область застосування

Існує кілька способів кріплення світлодіодних модулів – елементів, з яких складається світлодіодний екран. Одним з найпоширеніших є кабінет – це пристрій, який складається з каркаса, на який за допомогою елементів кріплення встановлені плати зі світлодіодами, з’єднані шлейфами, а також блок живлення, система охолодження і пристрій прийому цифрового сигналу. При необхідності, кілька кабінетів з’єднуються між собою, утворюючи екран. У розібраному вигляді кабінети поміщаються в компактні мобільні кейси. У такому вигляді їх зручно транспортувати і оперативно збирати безшовний дисплей прямо в “гарячій точці”:

• в концертному залі;

• на виставці, презентації;

• на фестивалі, ярмарку та ін.

Це зручне рішення, якщо екран потрібен на конкретний період часу, тому простіше, вигідніше і зручніше замовити оренду кабінетів для збірного екрану, ніж купувати пристрій під одну подію.

Корпус кабінету виконується з різних матеріалів:

• сталь;

• алюміній;

• комбінований варіант (алюміній+пластик, сталь+алюміній).

За типом обслуговування кабінет світлодіодного модуля ділиться на фронтальний (з боку екрану) і тильний (з боку периферії).

Стандартні розміри кабінету – 96х96 см, але зустрічаються й інші параметри.

Однією з головних особливостей кабінету є його велика вага, тому зазвичай під екран, зібраний з таких елементів, готують міцну металеву основу.

Якщо вас зацікавила послуга оренди екранів, звертайтеся до компанії Flylights – ми пропонуємо вигідні умови і якісні екрани.

28.12.2019

Новий шлях для українського бізнесу: марафон MRKTNG

Перезапуск маркетингових стратегій, смерть хайпа як рекламного інструменту, перспективні технології для бізнес-рішень — всього лиш невелика частина цікавих тем, про які розповіли фахівці, запрошені 5 грудня на марафон MRKTNG. Заряджений інноваційними ідеями захід пройшов в центрі Klitschko Expo, організаторами виступили Marketing Media Review та бізнес/медіа бюро ekonomika+.

Головні ідеї заходи:

• чистий хайп як двигун реклами йде, потрібно шукати розумні підходи до розкручування;

• ринку потрібні crazy-рішення, не завжди великі, але завжди нестандартні зрушення;

• новий тренд — більше корисного для ЦА продукту;

• всебічний ребрендинг рулить.

Цікаві думки учасників:

• Не бійтеся, що вас не зрозуміють колеги або керівник. Борис Цомай, маркетинг-директор Freedom Finance.

• Споживача не цікавить ваш продукт. Його цікавить тільки найкорисніший наслідок взаємодії з продуктом. Дмитро Джеджула, експерт по маркетинг-комунікацій.

• Необхідно створювати нову цінність, а не ставати кращою версією конкурентів. Анна Юсевіч, ресторатор.

Flylights також внесла свою лепту в організацію заходу — представила новаторську світлодіодну медіастойку, яка нещодавно поповнила асортимент компанії. Продукт відрізняється надтонким корпусом, відсутністю рамок і яскравим, чітким зображенням.

Команда Flylights дякує організаторам за можливість взяти участь в марафоні MRKTNG і сподівається, що це — не останній раз.

23.12.2019

Китайські вчені створили технологію для виробництва недорогих прозорих LED-екранів

Фахівці з Чженцзянского університету (Китай) і Королівського технологічного інституту КТН (Швеція) спільно розробили прозорі схеми на основі срібних ланцюгів з нанонитки для гнучких світлодіодних екранів.

Лю Янь, представник Чженцзянского університету, стверджує, що прозорі дисплеї за принципом роботи схожі на рідкокристалічні і світлодіодні екрани, але не блокують світло, що істотно розширює можливості для їх використання. Нові схеми зможуть замінити застосовувані сьогодні технології прозорих екранів, завдяки високій гнучкості, прозорості та електропровідністю. Але найважливіше – новий спосіб виробництва таких схем істотно дешевше попередників, які створюються на основі оксиду індію-олова або фторованих оксиду олова. Крім того, новий винахід обіцяє бути більш довговічним.

Срібні нанонити легко синтезуються, тому спочатку їх намагалися пристосувати для створення прозорої плівки, але виробництво такого довгого об’єкта виявилося непростим завданням і від неї відмовилися. Зате вони відмінно показали себе як матеріал для дисплея. В ході тестування срібних смуг з нанониток, з’ясувалося, що вони набагато гнучкіші і стабільні, ніж їх оксидні аналоги – гнучкий пластиковий дисплей з таких матеріалів працював, навіть коли його обмотували навколо пляшки.

Пан Янь зазначив, що завдяки низькій вартості виробництва, нова технологія відкриває величезні перспективи для створення нового покоління екранів, які зможуть згинатися під великим кутом. Проте дослідники відзначили, що срібним елементам буде необхідний захист від впливу навколишнього середовища і поліпшення адгезії (прилипання) нанониток до пластиковій або скляній поверхні.

А поки нові технології виробництва прозорих екранів тільки готуються побачити масове виробництво, компанія Flylights пропонує купити світлодіодні медіавітріни – прозорі LED-пристрої для розміщення в торгових центрах, магазинах, стендах.

19.12.2019

Прорив від британської компанії – світлодіоди для продуктів доповненої реальності

Відома британська компанія Plessey, яка спеціалізується на електронних, захисних та телекомунікаційних технологіях, надала нові червоні кремнієві світлодіоди InGaN (InGaN – світлодіоди з епітаксіальним (нарощені) шаром з нітрит індію і галію – прим.). Нові світлодіоди планують використовувати у виробництві високоякісних microLED-продуктів доповненої реальностi (Augmented Reality).

Новий червоний світлодіод відрізняється вкрай низьким споживанням електроенергії, а також поліпшеним в порівнянні з попередниками коефіцієнтом нагріву / охолодження. Створення червоного світлодіода InGaN – непросте завдання, тому що через високий вміст індію слід деформація активної області діода, яка веде до дефектів перетворення світла і зниження якості кристалів. Інженери Plessey подолали цю проблему, створивши і запатентувавши спеціальну активну область, яка дозволяє уникнути негативних ефектів.

Доктор Вей Сін Тан, директор з розробки продуктів і епітаксії, зазначає, що новий продукт – це великий успіх – ультрамалих крок пікселя, низьке споживання енергії і вихідний червоний колір світлодіода дозволяє наблизити впровадження технологій microLED як для дисплеїв для доповненої реальності, так і для мобільних і великоформатних екранів. Plessey планує почати масове виробництво повнокольорових світлодіодних екранів в 2020 році.

Новий світлодіод і інші свої досягнення компанія збирається на CES 2020 року – однією з найбільших міжнародних виставок електронних продуктів для споживачів, яка проходить в Лас Вегасі.

Компанія Flylights вітає інновації та робить все, щоб надавати нашим українським і зарубіжним клієнтам тільки сучасні і якісні продукти, такі як надтонка безрамковa медіастiйка.

17.12.2019

5G – GLOBAL INSPIRING FORUM: П’ЯТЬ АСПЕКТІВ УСПІХУ

28 листопада в Ramada Event Hall пройшов бізнес івент: 5G – Global Inspiring Forum, організаторами виступив наш надійний партнер KA Group, а компанія Flylights ж надала відеоборди для проведення лекцій.

Для підприємницької сфери України настав важливий момент – прийшла пора змінюватися, рухатися вперед і адаптувати актуальні бізнес-тренди, щоб не відстати від світових тенденцій. Розповісти про ці тренди зібралися п’ять дивовижних фахівців. Це інтелектуали світового рівня, які допомагають не просто будувати успішний бізнес, а імплементувати новаторські ідеї, мислити поза рамками.

Лекторами виступили:

• Кьелл Нордстрем – економіст, футуролог і бізнес-гуру.

• Джозеф Пайн – майстер з управління клієнтським досвідом.

• Йерун ван Хейл – креативний стратег і майстер презентації бізнес-ідей.

• Девід Аллен – експерт по роботі з особистої продуктивністю.

• Алена Жупикова — основательница KA Group — Premium business events, генеральный продюсер Global Inspiring Forum.

У їх розумінні 5G – це не стандарт зв’язку, а код, в якому криються п’ять ключових понять для бізнесу: genesis (витоки або зародження), goal (мета), growth (зростання), global (глобальність) і getting done (вміння завершити розпочате ). Експерти розповіли про те, як створити і розвивати бізнес нового рівня, спираючись на цей код.

Так, Джозеф Пайн розповів про те, як впливає на бізнес поведінку клієнта і як його позбутися враження залежить сприйняття продукту. Кьелл Нордстрем підкреслив, що майбутнє неможливо передбачити, але можна зрозуміти сьогодення, щоб зробити наступний крок правильно. Девід Аллен розкрив, як підпорядкувати собі сучасний нестримний потік інформації, щоб генерувати нові ідеї. Алена Жупікова розставила по поличках питання, пов’язані з перебуванням і проходженням своєї мети. А Йерун ван Хейл розповів те, як запалювати своїми ідеями всіх, кого вони стосуються.

Ось кілька цікавих думок з тих, які у великій кількості прозвучали в той день зі сцени:

Девід Аллен: Будь-яка задача, яка складається з декількох кроків – це вже проект.

Джозеф Пайн: Головна відмінність між послугою і досвідом – час. Послуги дозволяють економити час. А досвід навпаки робить ваш час запам’ятовується.

Кьелл Нордстрем: Бізнес і економіка – це мова, точно також як французька, англійська чи українська.

Девід Аллен: Самі надихаючі люди падають найбільше, тому що вони не бояться пробувати знову і знову. Якщо ви не падаєте – значить, ви нічого не робите.

Йерун ван Хейл: Складно класно піднести ідею, якщо ви включили режим Рембо».

Алена Жупікова: Шукайте свої цілі. Чужі цілі вбивають! Шукайте своїх людей – відкритих до сприйняття!

Йерун ван Хейл: Успіх вашої ідеї – це 10% сама ідея, а 90% – люди.

Ми дякуємо за чудову подію і сподіваємося на подальшу співпрацю!

06.12.2019

Вибираємо світлодіодний екран: чим відрізняються внутрішні і зовнішні дисплеї, що таке крок пікселя

Яскравий, відеоролик, що запам’ятовується, прокачає ваш бізнес до небес, для цього ви можете «озброїтися» LED-екраном, який буде транслювати вашу рекламу тисячам глядачів. Якщо ви роздумуєте про придбання світлодіодного екрану для вашого бізнесу, незайвим буде розібратися в основних характеристиках, які розрізняють LED-продукти. Так ви зможете зрозуміти, з якою метою ви зможете досягти з тим або іншим екраном.

Найбільш популярним продуктом української компанії Flylights є повноколірний світлодіодний екран. За допомогою сучасного SMD-світлодіоди, на базі якого створено всі екрани компанії, виводиться яскраве і чітке зображення. Про чіткості варто поговорити окремо – за неї відповідає параметр кроку пікселя, який визначає відстань між центрами двох поруч знаходяться світлодіодів. Чим це відстань більше, тим більше крок і менш виразним і більш «зернистим» виходить зображення. Крім цього, в залежності від кроку пікселя, визначається комфортну відстань для перегляду контенту для екрану, так для кроку P8 це 8 метрів, а при кроці Р2 картинка найкраще виглядає з дистанції 2 метрів.

Інший важливий параметр LED-дисплеїв – сфера застосування: зовнішня (outdoor) і внутрішня (indoor). Якщо ви плануєте розміщувати екран під відкритим небом, переконайтеся, що він має достатній ступінь захисту від вологи, температури і пилу – це високотехнологічне обладнання, яке може пошкодити негода. Зовнішні екрани Flylights захищені за стандартом IP65 – плата світлодіодного модуля покрита спеціальним компаундом і укладена в герметичний пластиковий корпус. Відповідно, внутрішні екрани не потребують додаткового захисту, оскільки не схильні до негативного впливу погоди.

LED-продукція є дієвим і сучасним інструментом для трансляції реклами і іншого відеоконтенту. Купивши світлодіодні екрани від компанії Flylights, ви можете бути впевнені, що вони принесуть істотну користь і вигоду вашому бізнесу.

29.11.2019