Оренда LED-екрану

12.05.2021

Табло обмена валют

Обмін світлодіодних екранів, вивісок і рухомих рядків на нові

ОСІННІЙ РОЗПРОДАЖ ПОВНОКОЛЬОРОВИХ LED-ЕКРАНІВ

07.05.2021

Як забезпечити безпеку і зручність використання світлодіодних екранів

Покупці LED-екрану зазвичай передує ознайомлення з характеристиками пристрою. Майбутній власник приділяє увагу якості зображення, типу екрану та іншим важливим деталям, але частенько забуває про планування установки і забезпечення базової безпеки. Але це ті речі, про які варто подбати в першу чергу, і чим складніше задумка, тим раніше варто приступити до проектування, адже екран, який зламався — це не тільки витрати, але і потенційна небезпека для людей навколо. Особливо це стосується літнього сезону, коли техніка знаходиться під впливом прямих сонячних променів — це може стати причиною пожежі.

Існує кілька важливих аспектів, які варто враховувати під час планування монтажу світлодіодних екранів.

• LED-пристрої істотно складніше в обслуговуванні та настройці, ніж статичний рекламний щит. Необхідно розміщувати екран так, щоб фахівці могли провести ремонт без особливих перешкод, мали доступ до кабінетів пристрою і його кабельної розводки. Незайвим буде можливість швидкого зняття світлодіодних екранів або окремих частин.

• Власник повинен переконатися в справності проводки, яка буде живити екран, перепади напруги можуть «вбити» техніку.

• При виборі опорних конструкцій і кріплень, необхідно враховувати, що при відносно схожих розмірах, стандартний рекламний екран істотно важче, ніж звичайний білборд.

• Висока вартість LED вимагає професіоналізму від монтажної команди, так як пошкодження пристрою боляче вдарить по бюджету власника.

• Не слід економити на захисті екрану — погода може швидко зруйнувати незахищений дисплей. Так, якщо екран знаходиться на сонячній стороні, варто оснастити його системою температурного захисту і датчиком диму.

• Замовляйте якісне обладнання. Воно дозволяє вимикати екран для охолодження при досягненні критичної температури. Порадьтеся про це з фахівцями, вони підкажуть оптимальне рішення.

Звичайно, всі ці деталі ускладнюють процес планування і породжують нові питання, які допоможуть вирішити професіонали. Команда Flylights, яка займається створенням вітчизняної LED-продукції, надає повний комплекс гарантійного та післягарантійного обслуговування. Фахівці компанії допоможуть спроектувати і встановити безпечний LED-екран, який відповідає запитам і можливостям клієнтам.

06.05.2021

Чума на вашу всю рекламу: Як змінився світ маркетингу після пандемії

Багато аналітиків передбачали, що епідемії коронавірусу, яка сколихнула світ, він точно не буде колишнім. Пандемія потроху відступає і можна робити перші висновки щодо цієї гучної заяви. Чи змінився світ реклами після вірусу? І так, і ні. Відзначено скорочення контактів реципієнтів з рекламними об’єктами — простіше кажучи, люди менше бачать рекламу, тому що не виходять з дому, навіть після пом’якшення карантинного режиму. Проте, зовнішня реклама залишилася найпопулярнішим способом комунікації зі споживачем, її помічають майже 80% глядачів. Тому до така реклама як світлодіодні екрани досі залишається одним з найбільш ефективних маркетингових інструментів. Крім того, істотно збільшилася увагу споживача до знижок, уцінок та акцій — це стосується не тільки знижкових цінників в супермаркетах або сезонних розпродажів. Реклама, особливо відеореклама стала сприйматися не як білий шум, а додаткове джерело інформації про вигідні пропозиції. Тому якщо раніше споживач гидливо відвертався від відеоролика, який розповідав про нову акцію, то тепер з цікавістю додивляється його кінця. Тому світлодіодні екрани, табло, відеоборди стали як ніколи актуальними інструментами просування цікавих глядачеві товарів, послуг, пропозицій. Підприємці опинилися в незвичній ситуації — чи не найбільш ефективним способом просування доступних брендів або товарів стали досить дорогі LED-носії. Проте, в нових реаліях вони швидко окупаються. Крім того, покупець став більш серйозним — за оцінками психографічної шкали показник споживачів, які добре ставляться до реклами з жартами, опустився з 65% до 52% — епідемія вплинула на сприйняття гумористичного контенту, він став недоречним. Крім того, зріс загальний рівень вимог до контенту — покупця важко зацікавити брошуркою, яку йому підсунули біля метро. Тому відеоролики є новим стандартом — до такої реклами у глядача більше довіри, тому що він відчуває, що в неї вкладено немало коштів і уваги. Якщо ви бажаєте не втратити з поля зору тренди сучасної реклами, зверніть свою увагу на світлодіодні рішення від компанії Flylights. Ми зможемо запропонувати саме те, що вам потрібно.

28.04.2021

Відеовивеска для Цитрус на Хрещатику

24.11.2020

Від закупки в Китаї до власного виробництва

CEO компанії, Дмитро Вірич, розповів Retail Association of Ukraine, як ефективно отримувати нових клієнтів, якщо ви рекламуєтесь за допомогою LED-продукції, і трохи про нас:  

  • Власне виробництво і його вплив на якість продукції?
  • Як ми виросли завдяки одним лише рекомендаціям?
  • Про складні кейси та приклади їх вирішення. 
  • Що ми пропонуємо клієнтам зараз. 

Детальніше читайте в статті:

https://bit.ly/3mQWojp 

24.09.2020

Чи можна використовувати LED-екрани в кінотеатрах

У нас багато усталених асоціацій, коли мова заходить про кінотеатри. Попкорн, газована вода, трейлери нових фільмів перед сеансом. Але саме біле полотно екрана є центральним гравцем — адже з нього нам демонструється жадане кіно. Але сьогодні кінотеатри стоять на порозі технологічних змін, коли класичний кіноекран, на який зображення подається з проектора, замінять на цифровий — а точніше, на світлодіодний дисплей.

LED-дисплей відрізняється високою чіткістю зображення (при малому кроці пікселя), він довговічний і легко обслуговується. Крім того, у нього є ряд істотних технічних переваг:

 

  • світлодіодний дисплей перевищує яскравістю і виразністю кольорів зображення з проектора;
  • LED дозволяє реалізувати безліч цікавих рішень в області дизайну кінозалу;
  • на відміну від проектора і полотна, світлодіодні екрани підсвічуються рівномірно, немає оптичних викривлень.

Тому чимало експертів стверджують, що саме за LED — майбутнє кінотеатрів.

Так, компанія Samsung вже кілька років працює над рішеннями в сфері екранів для кінотеатрів — дисплеї Cinema LED були встановлені в Лас Вегасі, Сеулі, Бангкоку. За Cinema LED вийшла серія 3D-екранів Onyx, яка, за словами журналістів, позначила кінець ери класичних проекторів. Onyx пропонує в 10 разів яскравіше зображення, адаптивність під навколишнє оточення та багато іншого.

Сьогодні LED впевнено доводить, що може бути використаний в буквально будь-якому громадському місці — від музею до клубу для демонстрації рекламних, соціально корисних або декоративних матеріалів. Тому якщо у вас є цікава ідея щодо застосування світлодіодного екрану — звертайтеся до Flylights і ми допоможемо вам її реалізувати.

02.07.2020

Світлодіодна вежа Бурдж Халіфа — символ Арабських Еміратів

У кожній професії є своя частка творчості та свої беззаперечні шедеври, на які рівняються фахівці. Одним з найяскравіших успіхів світлодіодної та архітектурної сфер є розташована в серці Дубая — столиці Об’єднаних Арабських Еміратів —  башта Бурдж Халіфа. Раніше вежа називалася “Бурдж-Дубай”, але за рішенням правителя емірату Дубай, вона була перейменована на честь президента ОАЕ Халіфи ібн Заїда Аль Нахайяна.

Це найвища будівля в світі — 828 м, яка буквально пронизує небеса найдовшим шпилем (180 м). Усередині розташовані офісні центри, готель, ресторани, казино і безліч інших закладів — це справжній вулик в центрі одного з найбагатших міст світу.

Але найбільш вражаюче видовище собою являє Бурдж Халіфа після настання темряви. Дивовижний LED-екран, який покриває всю будівлю, спалахує неземними кольорами та змінює не тільки саму вежу, а й вигляд усього міста.

Сам проект світлодіодного екрану вимагав від проектувальників не тільки точних розрахунків, а й терпіння перед обличчям випробувань — керівник проекту Кріс Фломанс відзначає, що команда відчула на собі сувору погоду Арабських Еміратів — піщані бурі, зливи, шквальний вітер. Щоб покрити екраном територію в 33 тис. м2 пішло 72 кілометри кабелів. Але проект завершився вражаючим успіхом і Бурдж Халіфа стала не тільки архітектурним, але й світлодіодним шедевром. Крім того, вона сама підходить для демонстрації шедеврів — на її екрані демонструються численні інсталяції дизайнерів і художників з усього світу.

Електронне табло — це пристрої, які безвідмовно привертають увагу оточуючих. Якщо у вас є бажання придбати якісний, сучасний і довговічний екран, або більш того — є цікава і смілива LED-задумка — звертайтеся в компанію Flylights і ми допоможемо її реалізувати!

25.06.2020

Тривимірний LED — майбутнє візуальних технологій? – flylights.com.ua

З кожним роком реклама стає все більш витонченою та винахідливою, адже чого тільки не зробиш, щоб привернути увагу до свого бренду, товару або закладу. Одними з найбільш екстравагантних рішень останнього часу стали 3D LED-екрани, які найбільше нагадують пристрої, які ми могли раніше спостерігати тільки в фантастичних фільмах.

Найяскравішим пристроєм даного типу став екран, створений компанією Coca Cola за підтримки своїх технічних партнерів. Його розташували на Таймс-Сквер у Нью-Йорку. В процесі компанія запатентувала три нові рішення, а сам екран потрапив в Книгу рекордів як найперший і найбільший роботизований LED-дисплей в світі. Сама поверхня екрану — рухлива і здатна вибудовувати об’ємні фігури, створюючи 3D-ефект. Пристрій не тільки зібрав масу захоплених відгуків, а й поклав початок новій ері в світі світлодіодних технологій.

Схоже диво створили для готелю SLS у Лас Вегасі. Тривимірне зображення золотого обличчя невідомої істоти дивиться на відвідувачів поверху з казино. Хитра оптична ілюзія змушує здаватися об’ємним екран, який складено з більш ніж 2 мільйонів світлодіодів і виготовлено компанією Daktronics. На відміну від дисплея від Coca Cola, де використовуються рухомі світлодіодні модулі, екран в SLS все ж цілісний і тільки “прикидається” рухомим.

Поки що про масове використання подібних казкових технологій говорити рано, а може їх час ніколи і не настане через високу складність і дорожнечу виробництва. Але 3D LED — це вже не мрія, а цілковита реальність, яка назавжди змінила вигляд реклами.

Якщо ви теж хочете долучитися до світлодіодних технологій, замовляйте наші прекрасні екрани — Flylights приготувала для вас безліч цікавих та ефективних рішень, які допоможуть привернути увагу клієнтів до вашого бізнесу, прикрасити заклад або організувати екран для публічної трансляції відео.

17.06.2020

РОЗСТРОЧКА НА ЕКРАНИ ВІД FLYLIGHTS: ОТРИМУЙ ЗАРАЗ, ПЛАТИ ПОТІМ!

Вам потрібен LED-екран прямо зараз, але ви не хочете платити всю суму відразу? З новою послугою «Розстрочка» від Flylights ви можете не поспішати.

З нею ви отримуєте екран зараз, сплачуючи лише 50% від вартості, а решту суми віддаєте до кінця серпня 2020 року.

Скористайтесь цією пропозицією і прокачайте ваш бізнес!

Детальні умови пропозиції «Розстрочка»
1. Для того, щоб скористатися послугою, необхідно в період її дії внести авансовий платіж в розмірі не менше 50% від повної вартості. Сума в залишку повинна бути оплачена до кінця дії послуги. Порядок внесення суми визначається ТОВ «ФЛАЙЛАЙТС» і оголошується клієнту перед підписанням договору.
2. Послуга поширюється на придбання повнокольорових світлодіодних екранів Flylights і повнокольорових світлодіодних екранів з умовною назвою Flylights Premium.
3. Вартість екрану повинна бути не менше $3000* і не більше $15000*.
4. Світлодіодний екран, який було придбано за цією пропозицією, залишається власністю ТОВ «ФЛАЙЛАЙТС» до моменту повної оплати за придбаний світлодіодний екран.
5. Клієнт, який вирішив скористатися послугою, повинен бути повнолітнім в момент підписання договору.

*Остаточна вартість світлодіодного екрана буде виражена в гривневому еквіваленті за курсом НБУ на момент здійснення платежів.

25.05.2020