BROCARD, Київ, Харків

Мережа магазинів преміальної косметики вибирає LED-екрани Flylights

BROCARD змінює дизайн своїх магазинів. Час для LED?

У 2020 році мережа магазинів BROCARD запланувала повний редизайн своїх магазинів. Звичний процес для рітейлера: присутність у ТРЦ вимагає максимум уваги до зовнішнього вигляду; загубиться – значить втратити прибуток, отже, потрібно не губитися. Але в задачі була і особлива “зірочка”: клієнти BROCARD – вимогливі естети. Вони приходять до магазину за гарними товарами, які гарно виглядають та пахнуть, прикрашають жінок та чоловіків. Тому і новий дизайн має бути не лише яскравим, а й естетичним. Команда Flylights розпочала розробку концепції.

Флагманський LED-екран для рітейлера преміального сегмента

LED-апгрейд першим торкнувся торгової точки BROCARD у київському ТРЦ Blockbuster Mall. Там встановили два екрани: один на 30 м2, другий на 16 м2. Обидва екрани мали пікселем Р 2,5, з роздільною властивістю екрану — близько 3 мільйонів пікселів. Це автоматично перевело “блокбастерівський” магазин BROCARD до категорії унікумів для українського ритейлу того часу.

Більше 15 магазинів BROCARD обладнані LED-екранами Flylights

Після Blockbuster Mall, LED-редизайн відбувся у магазинах BROCARD у київському ТРЦ Dream Town, харківському ТРЦ Караван та ТРЦ Nikolsky. Сьогодні екранами Flylights обладнано понад 15 торгових точок BROCARD по всій Україні. І співпраця триває.

Магазин "Brocard" Україна, м. Київ, Днiпровська набережна, 12, ТРЦ Rivermall

РІК РЕАЛІЗАЦІЇ

2019

ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ

30 днів

ПРОДУКТ

3 891.2 х 102.4 см

КІЛЬКІСТЬ

3000 кд/м2

ЗАГАЛЬНА ПЛОЩА

2,5

BROCARD, Київ, Харків

Розрахувати схожий проект

Схожі проекти