Array ( [0] => Array ( [title] => [news_text] => Другий рік успішно триває співпраця нашої компанії з КА Group — оператором бізнес-орієнтованих заходів з авторитетними міжнародними спікерами. За цей час ми не тільки надавали свої послуги з надання світлодіодних екранів, але і встигли дізнатися багато нового від фахівців, виступи яких організовує наш постійний партнер. ) [1] => Array ( [title] => [news_text] => Як ми вже писали раніше, 28 січня був проведений майстер-клас «Залучення персоналу» від британського експерта Метта Кребтрі, який розповів про управління працівниками, підняття їх мотивації та ефективності роботи, а 21 лютого відбулася ще одна знакова подія, організована KА Group — конференція Customer Experience Management 6. Цей захід, присвячений клієнтському сервісу, об'єднав кращих фахівців сфери, таких як: Олег Косс, Ярослав Заблодський, Анастасія Владичинська, Ольга Якубовська та багато інших. Під час своїх доповідей, лектори поділилися знаннями і дали чимало корисних порад про те, як побудувати справжній сервіс в компанії, як дати зрозуміти клієнту, що він цінний, як завоювати довіру та отримати емоційний зв'язок споживача з брендом. Розповісти все ми не зможемо, але основні тези записали і вже працюємо над собою, щоб стати кращими для вас. Отже, кілька головних інсайтів: ) [2] => Array ( [title] => [news_text] => • Обов'язково створювати чітке бачення взаємодії. Першим кроком стратегії взаємодії з клієнтами є чітке орієнтування на бачення клієнта. Найпростіший спосіб визначити це бачення — створити набір тверджень, які діятимуть в якості керівництва в роботі. ) [3] => Array ( [title] => [news_text] => • Розібратися, хто клієнт. Наступним кроком в побудові принципів роботи є реалізація різних типів клієнтів, які мають справу з командою підтримки. Адже, якщо компанія дійсно розуміє потреби і бажання клієнтів, то персонал повинен мати можливість підключатися і співпереживати ситуаціям, з якими стикаються наші клієнти. ) [4] => Array ( [title] => [news_text] => • Створити емоційний зв'язок. Найкраща взаємодія досягається, коли кожен член команди створює емоційний зв'язок з клієнтом. ) [5] => Array ( [title] => [news_text] => • Отримувати зворотній зв'язок від клієнта. Для того, щоб знати реакцію і враження, потрібно питати. Завжди варто використовувати будь-яку можливість отримати зворотній зв'язок від клієнта, це допоможе в роботі над помилками. ) [6] => Array ( [title] => [news_text] => • Навчатися. Всі співробітники, а тим більш персонал першої лінії, повинні регулярно навчатися і вдосконалюватися, обов'язково потрібні розроблені стандарти якості, це дозволить розвивати команду і компанію. ) [7] => Array ( [title] => [news_text] => • Діяти на основі зворотного зв'язку від персоналу. Співробітники компанії краще за всіх знають, як поліпшити якість обслуговування клієнтів, адже саме вони працюють «в полях». Менеджери компанії гарантовано знають, як допомогти клієнтам, тому керівництву не варто нехтувати цією інформацією. ) [8] => Array ( [title] => [news_text] => Завдяки LED-екранам від Flylights, заходи стають яскравішими та відповідають високим стандартам організаторів. Команда Flylights вдячна можливості долучатися до розвитку української бізнес-освіти і сподівається на подальшу плідну співпрацю з КА Group. ) [9] => Array ( [title] => [news_text] => ) )

Flylights працює над клієнтським сервісом

Другий рік успішно триває співпраця нашої компанії з КА Group — оператором бізнес-орієнтованих заходів з авторитетними міжнародними спікерами. За цей час ми не тільки надавали свої послуги з надання світлодіодних екранів, але і встигли дізнатися багато нового від фахівців, виступи яких організовує наш постійний партнер.

Як ми вже писали раніше, 28 січня був проведений майстер-клас «Залучення персоналу» від британського експерта Метта Кребтрі, який розповів про управління працівниками, підняття їх мотивації та ефективності роботи, а 21 лютого відбулася ще одна знакова подія, організована KА Group — конференція Customer Experience Management 6. Цей захід, присвячений клієнтському сервісу, об'єднав кращих фахівців сфери, таких як: Олег Косс, Ярослав Заблодський, Анастасія Владичинська, Ольга Якубовська та багато інших. Під час своїх доповідей, лектори поділилися знаннями і дали чимало корисних порад про те, як побудувати справжній сервіс в компанії, як дати зрозуміти клієнту, що він цінний, як завоювати довіру та отримати емоційний зв'язок споживача з брендом. Розповісти все ми не зможемо, але основні тези записали і вже працюємо над собою, щоб стати кращими для вас. Отже, кілька головних інсайтів:

• Обов'язково створювати чітке бачення взаємодії. Першим кроком стратегії взаємодії з клієнтами є чітке орієнтування на бачення клієнта. Найпростіший спосіб визначити це бачення — створити набір тверджень, які діятимуть в якості керівництва в роботі.

• Розібратися, хто клієнт. Наступним кроком в побудові принципів роботи є реалізація різних типів клієнтів, які мають справу з командою підтримки. Адже, якщо компанія дійсно розуміє потреби і бажання клієнтів, то персонал повинен мати можливість підключатися і співпереживати ситуаціям, з якими стикаються наші клієнти.

• Створити емоційний зв'язок. Найкраща взаємодія досягається, коли кожен член команди створює емоційний зв'язок з клієнтом.

• Отримувати зворотній зв'язок від клієнта. Для того, щоб знати реакцію і враження, потрібно питати. Завжди варто використовувати будь-яку можливість отримати зворотній зв'язок від клієнта, це допоможе в роботі над помилками.

• Навчатися. Всі співробітники, а тим більш персонал першої лінії, повинні регулярно навчатися і вдосконалюватися, обов'язково потрібні розроблені стандарти якості, це дозволить розвивати команду і компанію.

• Діяти на основі зворотного зв'язку від персоналу. Співробітники компанії краще за всіх знають, як поліпшити якість обслуговування клієнтів, адже саме вони працюють «в полях». Менеджери компанії гарантовано знають, як допомогти клієнтам, тому керівництву не варто нехтувати цією інформацією.

Завдяки LED-екранам від Flylights, заходи стають яскравішими та відповідають високим стандартам організаторів. Команда Flylights вдячна можливості долучатися до розвитку української бізнес-освіти і сподівається на подальшу плідну співпрацю з КА Group.

24.04.2019

facebook icon telegram icon
arrow top icon