Гуру креативних ідей Фредерік Харен відвідав Київ з виступом

«Світ креативності перед обличчям цифрового хаосу» — так називається воркшоп, який провів creativity-спікер світового рівня Фредерік Харен. Захід відбувся 10 червня в Києві. Незважаючи на апокаліптичний vibe, яким тягне від назви, подія вийшла пізнавальною і корисною. Оратор розповів про те, як втілити в життя, здавалося, неможливі проекти, як звернути увагу потенційного клієнта на бренд в еру надлишкової інформації та ін.

Це вже не перший раз, коли гуру креативу відвідує Київ з лекцією, і кожен раз — це подія, яка збирає фахівців своєї справи: бізнесменів, директорів департаментів, пов’язаних з комунікаціями і рекламою. Воркшоп допомагає зорієнтуватися в цифровому світі тим, хто зацікавлений в успішному просуванні своїх продуктів. Пан Харен розповів про нові техніки креативного підходу, підказав, як побачити бренд зсередини й уникати глухих кутів і стереотипів в його розвитку.

Компанія Flylights також була присутня на заході — як глядачі та як партнери — вони надали для воркшопу дві світлодіодні відеостойкі власної збірки, які допомогли зробити виступ більш наочним і яскравим. Ми раді можливості співпрацювати з KA Group, які організовують корисні для розвитку українського бізнесу події.

14.06.2019

Array ( [0] => Array ( [title] => [news_text] => Другий рік успішно триває співпраця нашої компанії з КА Group — оператором бізнес-орієнтованих заходів з авторитетними міжнародними спікерами. За цей час ми не тільки надавали свої послуги з надання світлодіодних екранів, але і встигли дізнатися багато нового від фахівців, виступи яких організовує наш постійний партнер. ) [1] => Array ( [title] => [news_text] => Як ми вже писали раніше, 28 січня був проведений майстер-клас «Залучення персоналу» від британського експерта Метта Кребтрі, який розповів про управління працівниками, підняття їх мотивації та ефективності роботи, а 21 лютого відбулася ще одна знакова подія, організована KА Group — конференція Customer Experience Management 6. Цей захід, присвячений клієнтському сервісу, об'єднав кращих фахівців сфери, таких як: Олег Косс, Ярослав Заблодський, Анастасія Владичинська, Ольга Якубовська та багато інших. Під час своїх доповідей, лектори поділилися знаннями і дали чимало корисних порад про те, як побудувати справжній сервіс в компанії, як дати зрозуміти клієнту, що він цінний, як завоювати довіру та отримати емоційний зв'язок споживача з брендом. Розповісти все ми не зможемо, але основні тези записали і вже працюємо над собою, щоб стати кращими для вас. Отже, кілька головних інсайтів: ) [2] => Array ( [title] => [news_text] => • Обов'язково створювати чітке бачення взаємодії. Першим кроком стратегії взаємодії з клієнтами є чітке орієнтування на бачення клієнта. Найпростіший спосіб визначити це бачення — створити набір тверджень, які діятимуть в якості керівництва в роботі. ) [3] => Array ( [title] => [news_text] => • Розібратися, хто клієнт. Наступним кроком в побудові принципів роботи є реалізація різних типів клієнтів, які мають справу з командою підтримки. Адже, якщо компанія дійсно розуміє потреби і бажання клієнтів, то персонал повинен мати можливість підключатися і співпереживати ситуаціям, з якими стикаються наші клієнти. ) [4] => Array ( [title] => [news_text] => • Створити емоційний зв'язок. Найкраща взаємодія досягається, коли кожен член команди створює емоційний зв'язок з клієнтом. ) [5] => Array ( [title] => [news_text] => • Отримувати зворотній зв'язок від клієнта. Для того, щоб знати реакцію і враження, потрібно питати. Завжди варто використовувати будь-яку можливість отримати зворотній зв'язок від клієнта, це допоможе в роботі над помилками. ) [6] => Array ( [title] => [news_text] => • Навчатися. Всі співробітники, а тим більш персонал першої лінії, повинні регулярно навчатися і вдосконалюватися, обов'язково потрібні розроблені стандарти якості, це дозволить розвивати команду і компанію. ) [7] => Array ( [title] => [news_text] => • Діяти на основі зворотного зв'язку від персоналу. Співробітники компанії краще за всіх знають, як поліпшити якість обслуговування клієнтів, адже саме вони працюють «в полях». Менеджери компанії гарантовано знають, як допомогти клієнтам, тому керівництву не варто нехтувати цією інформацією. ) [8] => Array ( [title] => [news_text] => Завдяки LED-екранам від Flylights, заходи стають яскравішими та відповідають високим стандартам організаторів. Команда Flylights вдячна можливості долучатися до розвитку української бізнес-освіти і сподівається на подальшу плідну співпрацю з КА Group. ) [9] => Array ( [title] => [news_text] => ) )

Flylights працює над клієнтським сервісом

Другий рік успішно триває співпраця нашої компанії з КА Group — оператором бізнес-орієнтованих заходів з авторитетними міжнародними спікерами. За цей час ми не тільки надавали свої послуги з надання світлодіодних екранів, але і встигли дізнатися багато нового від фахівців, виступи яких організовує наш постійний партнер.

Як ми вже писали раніше, 28 січня був проведений майстер-клас «Залучення персоналу» від британського експерта Метта Кребтрі, який розповів про управління працівниками, підняття їх мотивації та ефективності роботи, а 21 лютого відбулася ще одна знакова подія, організована KА Group — конференція Customer Experience Management 6. Цей захід, присвячений клієнтському сервісу, об'єднав кращих фахівців сфери, таких як: Олег Косс, Ярослав Заблодський, Анастасія Владичинська, Ольга Якубовська та багато інших. Під час своїх доповідей, лектори поділилися знаннями і дали чимало корисних порад про те, як побудувати справжній сервіс в компанії, як дати зрозуміти клієнту, що він цінний, як завоювати довіру та отримати емоційний зв'язок споживача з брендом. Розповісти все ми не зможемо, але основні тези записали і вже працюємо над собою, щоб стати кращими для вас. Отже, кілька головних інсайтів:

• Обов'язково створювати чітке бачення взаємодії. Першим кроком стратегії взаємодії з клієнтами є чітке орієнтування на бачення клієнта. Найпростіший спосіб визначити це бачення — створити набір тверджень, які діятимуть в якості керівництва в роботі.

• Розібратися, хто клієнт. Наступним кроком в побудові принципів роботи є реалізація різних типів клієнтів, які мають справу з командою підтримки. Адже, якщо компанія дійсно розуміє потреби і бажання клієнтів, то персонал повинен мати можливість підключатися і співпереживати ситуаціям, з якими стикаються наші клієнти.

• Створити емоційний зв'язок. Найкраща взаємодія досягається, коли кожен член команди створює емоційний зв'язок з клієнтом.

• Отримувати зворотній зв'язок від клієнта. Для того, щоб знати реакцію і враження, потрібно питати. Завжди варто використовувати будь-яку можливість отримати зворотній зв'язок від клієнта, це допоможе в роботі над помилками.

• Навчатися. Всі співробітники, а тим більш персонал першої лінії, повинні регулярно навчатися і вдосконалюватися, обов'язково потрібні розроблені стандарти якості, це дозволить розвивати команду і компанію.

• Діяти на основі зворотного зв'язку від персоналу. Співробітники компанії краще за всіх знають, як поліпшити якість обслуговування клієнтів, адже саме вони працюють «в полях». Менеджери компанії гарантовано знають, як допомогти клієнтам, тому керівництву не варто нехтувати цією інформацією.

Завдяки LED-екранам від Flylights, заходи стають яскравішими та відповідають високим стандартам організаторів. Команда Flylights вдячна можливості долучатися до розвитку української бізнес-освіти і сподівається на подальшу плідну співпрацю з КА Group.

24.04.2019

Світові тренди LED 2020 року – чого варто чекати бізнесу

21.04.2019

Array ( [0] => Array ( [title] => [news_text] => Практично відразу після виставки AV-технологій Integrated Systems Europe 2019, яка проходила в Амстердамі з 5 по 8 лютого, наша команда вирушила підкорювати Польщу на міжнародній виставці друку і реклами RemaDays Warsaw. ) [1] => Array ( [title] => [news_text] => RemaDays Warsaw 2019 є найбільшою виставкою реклами і друку в Польщі і другою за величиною в Центральній і Східній Європі. Вона проводиться у найбільшому виставковому центрі Варшави Ptak Warsaw Expo. Загальна площа виставки близько 25 000 квадратних метрів, яка об'єднує понад 760 експонентів. За офіційними даними шоу в цьому році відвідали 21 000 відвідувачів з ОАЕ, Великобританії, США, Туреччини, Італії, Індії, Пакистану, Японії, Південної Кореї, Китаю, Східної та Північної Африки, а також інших частин світу. ) [2] => Array ( [title] => [news_text] => Flylights вперше став експонентом RemaDays у Варшаві, незважаючи на те, що українська виставка RemaDays Kyiv вже кілька років не проходить без участі нашої компанії в якості учасника, а також LED-партнера. ) [3] => Array ( [title] => [news_text] => Дебют компанії на польській арені пройшов успішно. На стенді була представлена світлодіодна продукція власного виробництва: LED-екрани з різним кроком пікселя зовнішнього і внутрішнього застосування, зразки SMD-плат. Родзинкою виставкової композиції став акваріум, наповнений водою, в якому розмістилися світлодіодні модулі, що працюють. До речі, для них був підготовлений тематичний відеоконтент - плаваючі рибки. Така подача виглядала яскраво й оригінально. ) [4] => Array ( [title] => [news_text] => ) )

Flylights на виставці RemaDays у Варшаві

Практично відразу після виставки AV-технологій Integrated Systems Europe 2019, яка проходила в Амстердамі з 5 по 8 лютого, наша команда вирушила підкорювати Польщу на міжнародній виставці друку і реклами RemaDays Warsaw.

RemaDays Warsaw 2019 є найбільшою виставкою реклами і друку в Польщі і другою за величиною в Центральній і Східній Європі. Вона проводиться у найбільшому виставковому центрі Варшави Ptak Warsaw Expo. Загальна площа виставки близько 25 000 квадратних метрів, яка об'єднує понад 760 експонентів. За офіційними даними шоу в цьому році відвідали 21 000 відвідувачів з ОАЕ, Великобританії, США, Туреччини, Італії, Індії, Пакистану, Японії, Південної Кореї, Китаю, Східної та Північної Африки, а також інших частин світу.

Flylights вперше став експонентом RemaDays у Варшаві, незважаючи на те, що українська виставка RemaDays Kyiv вже кілька років не проходить без участі нашої компанії в якості учасника, а також LED-партнера.

Дебют компанії на польській арені пройшов успішно. На стенді була представлена світлодіодна продукція власного виробництва: LED-екрани з різним кроком пікселя зовнішнього і внутрішнього застосування, зразки SMD-плат. Родзинкою виставкової композиції став акваріум, наповнений водою, в якому розмістилися світлодіодні модулі, що працюють. До речі, для них був підготовлений тематичний відеоконтент - плаваючі рибки. Така подача виглядала яскраво й оригінально.

20.04.2019

Flylights на RemaDays в Варшаве 2019
Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => Навесні розквітає не тільки природа, а й бізнес. Виробник сучасних вітчизняних світлодіодних екранів Flylights підготував яскраву акцію. Скористувавшись цією нагодою, ви допоможете своєму бренду засяяти — з 15 по 31 травня оформляйте попереднє замовлення на повнокольорові LED-екрани і рухомі рядки від Flylights та отримуйте смачну знижку. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Умови ) [2] => Array ( [title] => 3 [news_text] => Замовляйте сьогодні й отримуйте товар за вигідною ціною. Повнокольорові LED-екрани: замовлення сьогодні з відвантаженням через 2 місяці — знижка -20%, з відвантаженням через 3 місяці — -30%. Рухомі рядки: замовлення сьогодні з відвантаженням через 2 місяці — знижка -10%, з відвантаженням через 3 місяці — -20%. ) [3] => Array ( [title] => 4 [news_text] => Чому це вигідно ) [4] => Array ( [title] => 5 [news_text] => Крім очевидної економії грошей, ви отримуєте такі переваги: ) [5] => Array ( [title] => 6 [news_text] =>
  • якісний продукт з повним комплексом обслуговування;
  • час для підготовки перед монтажем;
  • бонусний відеоролик в подарунок.
) [6] => Array ( [title] => 7 [news_text] => Хочете дізнатися більше? ) [7] => Array ( [title] => 8 [news_text] => Щоб дізнатися всю інформацію про пропозицію, зверніться будь-яким зручним для вас способом: через телефон, соціальні мережі, електронну пошту. Окрім повної інформації про акцію та нашу продукцію, ви зможете: ) [8] => Array ( [title] => 9 [news_text] =>
  • підібрати з менеджером Flylights відповідне LED-рішення;
  • розробити з дизайнером привабливий візуальний проект і створити бонусний відеоролик для бренду, який ви зможете запустити на новому екрані відразу після установки.
) [9] => Array ( [title] => 10 [news_text] => Пишіть, телефонуйте, стукайте — фахівці Flylights допоможуть вашому бізнесу засяяти! ) )

SALE! -10, -20, -30%. Обирай власну знижку на LED-екран

Навесні розквітає не тільки природа, а й бізнес. Виробник сучасних вітчизняних світлодіодних екранів Flylights підготував яскраву акцію. Скористувавшись цією нагодою, ви допоможете своєму бренду засяяти — з 15 по 31 травня оформляйте попереднє замовлення на повнокольорові LED-екрани і рухомі рядки від Flylights та отримуйте смачну знижку.

Умови

Замовляйте сьогодні й отримуйте товар за вигідною ціною. Повнокольорові LED-екрани: замовлення сьогодні з відвантаженням через 2 місяці — знижка -20%, з відвантаженням через 3 місяці — -30%. Рухомі рядки: замовлення сьогодні з відвантаженням через 2 місяці — знижка -10%, з відвантаженням через 3 місяці — -20%.

Чому це вигідно

Крім очевидної економії грошей, ви отримуєте такі переваги:

  • якісний продукт з повним комплексом обслуговування;
  • час для підготовки перед монтажем;
  • бонусний відеоролик в подарунок.

Хочете дізнатися більше?

Щоб дізнатися всю інформацію про пропозицію, зверніться будь-яким зручним для вас способом: через телефон, соціальні мережі, електронну пошту. Окрім повної інформації про акцію та нашу продукцію, ви зможете:

  • підібрати з менеджером Flylights відповідне LED-рішення;
  • розробити з дизайнером привабливий візуальний проект і створити бонусний відеоролик для бренду, який ви зможете запустити на новому екрані відразу після установки.

Пишіть, телефонуйте, стукайте — фахівці Flylights допоможуть вашому бізнесу засяяти!

15.04.2019

Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => ТРЦ «Piramida» — LED-атріум. Незвичайної форми LED-екран виробництва Flylights прикрасив периметр атріуму торгового центру «Piramida», розташованого на Позняках. «Piramida» вже багато років є популярним місцем, яке зібрало під своїм дахом численні магазини — одежні, ювелірні, книжкові, продуктові. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Екран площею 40 м2, який оперезав одну із секцій атріуму, став яскравим, але ненав'язливим доповненням до інтер'єру ТРЦ. З його допомогою відвідувачі можуть ознайомитися з рекламною та довідковою інформацією. ) [2] => Array ( [title] => 3 [news_text] => LED-вітрини для київського ЦУМу. Вітрини Центрального універмагу буквально заграли новими фарбами c новенькими LED-екранами від Flylights. Головний столичний магазин продовжує оновлюватися після капітального ремонту — не тільки внутрішньо, але й зовні, і команда Flylights рада допомогти йому стати привабливішим для відвідувачів. ) [3] => Array ( [title] => 4 [news_text] => П'ятикутні екрани, розміщені на загальний огляд, схожі на дорогоцінне каміння, в якому калейдоскопом переливається яскраве світло. Цей ефект доповнює дзеркальна форма, в яку вмонтували високотехнологічну техніку. Вітрини ЦУМу однозначно стали яскравою деталлю, яка надає магазину розкішний вигляд. ) [4] => Array ( [title] => 5 [news_text] => Ще один проект з ЦИТРУС. Новенький великий LED-екран від Flylights зайняв своє місце в магазині ЦИТРУС в Dream Town. ЦИТРУС продовжує свою переможну ходу по Україні, як один з найпопулярніших та швидко зростаючих мереж магазинів цифрової техніки. У свою чергу, Flylights допомагає ЦИТРУС ставати яскравіше завдяки своїм екранам зовнішнього та внутрішнього оформлення. ) [5] => Array ( [title] => 6 [news_text] => Горизонтально витягнутий екран з кроком пікселя Р3 розмістився над касою і використовується для демонстрації широкого асортименту товарів мережі ЦИТРУС — новинок, акційних пропозицій та ін. Екранна поверхня привертає увагу живою картинкою та великим розміром. ) [6] => Array ( [title] => 7 [news_text] => Цей випадок співпраці ЦИТРУС та Flylights — геть не перший. Так, нещодавно в магазині мережі, розташованому в ТРЦ Skymall, був встановлений LED-екран з кроком пікселя P4. Вузька смуга екрана зайняла простір над входом, зробивши магазин помітним та вишуканим. ) [7] => Array ( [title] => 8 [news_text] => Команда Flylights сподівається, що співпраця з мережею магазинів ЦИТРУС продовжиться і далі, і буде ще більш продуктивною! ) )

Свіженький ТОП-3 LED-проектів

ТРЦ «Piramida» — LED-атріум. Незвичайної форми LED-екран виробництва Flylights прикрасив периметр атріуму торгового центру «Piramida», розташованого на Позняках. «Piramida» вже багато років є популярним місцем, яке зібрало під своїм дахом численні магазини — одежні, ювелірні, книжкові, продуктові.

Екран площею 40 м2, який оперезав одну із секцій атріуму, став яскравим, але ненав'язливим доповненням до інтер'єру ТРЦ. З його допомогою відвідувачі можуть ознайомитися з рекламною та довідковою інформацією.

LED-вітрини для київського ЦУМу. Вітрини Центрального універмагу буквально заграли новими фарбами c новенькими LED-екранами від Flylights. Головний столичний магазин продовжує оновлюватися після капітального ремонту — не тільки внутрішньо, але й зовні, і команда Flylights рада допомогти йому стати привабливішим для відвідувачів.

П'ятикутні екрани, розміщені на загальний огляд, схожі на дорогоцінне каміння, в якому калейдоскопом переливається яскраве світло. Цей ефект доповнює дзеркальна форма, в яку вмонтували високотехнологічну техніку. Вітрини ЦУМу однозначно стали яскравою деталлю, яка надає магазину розкішний вигляд.

Ще один проект з ЦИТРУС. Новенький великий LED-екран від Flylights зайняв своє місце в магазині ЦИТРУС в Dream Town. ЦИТРУС продовжує свою переможну ходу по Україні, як один з найпопулярніших та швидко зростаючих мереж магазинів цифрової техніки. У свою чергу, Flylights допомагає ЦИТРУС ставати яскравіше завдяки своїм екранам зовнішнього та внутрішнього оформлення.

Горизонтально витягнутий екран з кроком пікселя Р3 розмістився над касою і використовується для демонстрації широкого асортименту товарів мережі ЦИТРУС — новинок, акційних пропозицій та ін. Екранна поверхня привертає увагу живою картинкою та великим розміром.

Цей випадок співпраці ЦИТРУС та Flylights — геть не перший. Так, нещодавно в магазині мережі, розташованому в ТРЦ Skymall, був встановлений LED-екран з кроком пікселя P4. Вузька смуга екрана зайняла простір над входом, зробивши магазин помітним та вишуканим.

Команда Flylights сподівається, що співпраця з мережею магазинів ЦИТРУС продовжиться і далі, і буде ще більш продуктивною!

25.02.2019

Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => LED-екрани Flylights — тепер в магазині Miraton! Незвичайне застосування рекламних поверхонь — чудовий спосіб привернути увагу покупця. У магазині взуття Miraton в ТРЦ Ocean Plaza на стулках входу встановили два LED-екрани, зібрані Flylights. Вийшло просто та ефектно! Miraton — популярне місце, де кожен бажаючий може придбати взуття та аксесуари для чоловіків та жінок за демократичними цінами. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Світлодіодні екрани досягають у висоту майже 4 метрів та мають крок пікселя P3, тому виглядають вражаюче і відрізняються чітким, соковитим зображенням, яке притягує погляд. А розміщення екранів стало ефективним декоративним рішенням і креативним використанням вільного простору. ) [2] => Array ( [title] => 3 [news_text] => Сценічний екран для ресторану CHI від Flylights. Світлодіоди можуть творити магію декору при відповідному застосуванні. На сцені популярного ресторану преміум-класу CHI Flylights встановила екран, який покликано доповнювати барвистим відеорядом концерт або діджейський сет. Ресторан CHI з мережі Carte Blanche пропонує відвідувачам багату атмосферу паназійського закладу, який змішує індійську, китайську, південно-азіатську кухню. Але це ще й місце запальних вечірок і живих концертів. ) [3] => Array ( [title] => 4 [news_text] => Звичайно, якісний LED-екран від Flylights доповнює таке гаряче заклад. Понад п'ять метрів в ширину і двох — у висоту, з кроком пікселя Р3, ця поверхня насичує відеорядом яскраві заходи в CHI. ) [4] => Array ( [title] => 5 [news_text] => Екрани для казкового світу «Будинку Іграшок». Два LED-екрани виробництва Flylights доповнили дитячу казку столичного «Будинку Іграшок». «БІ» — найбільша мережа іграшкових магазинів України, яка пропонує якісні та популярні іграшки для діточок різного віку. Яскравий візуал наших екранів приверне увагу не тільки маленьких, а й дорослих відвідувачів. ) [5] => Array ( [title] => 6 [news_text] => Один з екранів отримав особливу почесть — його обрамили формою у вигляді казкового будиночка — символу мережі «Будинку Іграшок». Обидва екрани має досить видатні характеристики — майже 4 м в довжину і майже 3 — в ширину, один з них має крок пікселя П3, інший — П4. Такі дисплеї дозволяють демонструвати рекламу та іншу інформацію в форматі картинок або відео, вони гарантують відмінне зображення. ) )

ТОП-3 нових проектів

LED-екрани Flylights — тепер в магазині Miraton! Незвичайне застосування рекламних поверхонь — чудовий спосіб привернути увагу покупця. У магазині взуття Miraton в ТРЦ Ocean Plaza на стулках входу встановили два LED-екрани, зібрані Flylights. Вийшло просто та ефектно! Miraton — популярне місце, де кожен бажаючий може придбати взуття та аксесуари для чоловіків та жінок за демократичними цінами.

Світлодіодні екрани досягають у висоту майже 4 метрів та мають крок пікселя P3, тому виглядають вражаюче і відрізняються чітким, соковитим зображенням, яке притягує погляд. А розміщення екранів стало ефективним декоративним рішенням і креативним використанням вільного простору.

Сценічний екран для ресторану CHI від Flylights. Світлодіоди можуть творити магію декору при відповідному застосуванні. На сцені популярного ресторану преміум-класу CHI Flylights встановила екран, який покликано доповнювати барвистим відеорядом концерт або діджейський сет. Ресторан CHI з мережі Carte Blanche пропонує відвідувачам багату атмосферу паназійського закладу, який змішує індійську, китайську, південно-азіатську кухню. Але це ще й місце запальних вечірок і живих концертів.

Звичайно, якісний LED-екран від Flylights доповнює таке гаряче заклад. Понад п'ять метрів в ширину і двох — у висоту, з кроком пікселя Р3, ця поверхня насичує відеорядом яскраві заходи в CHI.

Екрани для казкового світу «Будинку Іграшок». Два LED-екрани виробництва Flylights доповнили дитячу казку столичного «Будинку Іграшок». «БІ» — найбільша мережа іграшкових магазинів України, яка пропонує якісні та популярні іграшки для діточок різного віку. Яскравий візуал наших екранів приверне увагу не тільки маленьких, а й дорослих відвідувачів.

Один з екранів отримав особливу почесть — його обрамили формою у вигляді казкового будиночка — символу мережі «Будинку Іграшок». Обидва екрани має досить видатні характеристики — майже 4 м в довжину і майже 3 — в ширину, один з них має крок пікселя П3, інший — П4. Такі дисплеї дозволяють демонструвати рекламу та іншу інформацію в форматі картинок або відео, вони гарантують відмінне зображення.

15.02.2019

Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => Незвичайний екран для офісу UTEC Group. Замовники з компанії UTEC Group поставили перед Flylights особливе завдання — створити екран, який відтворює девайс, який прикрашає One Market Plaza в Сан-Франциско. Останній транслює відео водоспаду, який «омиває» вхід в плазу. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Екран вийшов вражаючим— крок пікселя Р3, з площею 15 м2, на яких демонструється ексклюзивний відеоконтент, в тому числі — перегукується з оригіналом цифровий водоспад, який викликає незмінне захоплення у гостей офісу. ) [2] => Array ( [title] => 3 [news_text] => Магазини Goldi в Україні та Польщі тепер з LED-екранами. Яскраві світлодіодні дисплеї виробництва Flylights стали частиною оформлення магазинів мережі українських рітейлерів Goldi, і не тільки в Україні, але і в сусідній Польщі. Goldi пропонує широкий вибір одягу для всієї родини. ) [3] => Array ( [title] => 4 [news_text] => Один LED-екран (3 м у висоту, 1 м в ширину) був встановлені на вході в київський магазин Goldi, другий (1,5 м у висоту і 3 в ширину) — всередині самого магазину. Обидва дисплеї мають крок пікселя Р3. ) [4] => Array ( [title] => 5 [news_text] => Що стосується польських екранів, то вони прикрасили магазини мережі в Варшаві та Вроцлаві. Всі встановлені LED-екрани використовуються для демонстрації яскравих брендованих відеороликів від Goldi. ) [5] => Array ( [title] => 6 [news_text] => Світлодіодний екран встановлено на вході в Полтавський ЦУМ. Flylights реалізувала черговий проект — при вході в головний харківський магазин було встановлено великий LED-екран. Розташований в серці Харкова, ЦУМ є популярним публічним місцем, в якому представлені найрізноманітніші магазини одягу, взуття, аксесуарів. ) [6] => Array ( [title] => 7 [news_text] => Новенький LED-екран вийшов великим — 4,5 м в ширину і 2,5 м у висоту, з кроком пікселя Р6. Дисплей добре видно пішоходам, тому він справно виконує свою роль — приваблює відвідувачів яскравою рекламою. ) )

ТОП-3 незвичних проектів Flylights

Незвичайний екран для офісу UTEC Group. Замовники з компанії UTEC Group поставили перед Flylights особливе завдання — створити екран, який відтворює девайс, який прикрашає One Market Plaza в Сан-Франциско. Останній транслює відео водоспаду, який «омиває» вхід в плазу.

Екран вийшов вражаючим— крок пікселя Р3, з площею 15 м2, на яких демонструється ексклюзивний відеоконтент, в тому числі — перегукується з оригіналом цифровий водоспад, який викликає незмінне захоплення у гостей офісу.

Магазини Goldi в Україні та Польщі тепер з LED-екранами. Яскраві світлодіодні дисплеї виробництва Flylights стали частиною оформлення магазинів мережі українських рітейлерів Goldi, і не тільки в Україні, але і в сусідній Польщі. Goldi пропонує широкий вибір одягу для всієї родини.

Один LED-екран (3 м у висоту, 1 м в ширину) був встановлені на вході в київський магазин Goldi, другий (1,5 м у висоту і 3 в ширину) — всередині самого магазину. Обидва дисплеї мають крок пікселя Р3.

Що стосується польських екранів, то вони прикрасили магазини мережі в Варшаві та Вроцлаві. Всі встановлені LED-екрани використовуються для демонстрації яскравих брендованих відеороликів від Goldi.

Світлодіодний екран встановлено на вході в Полтавський ЦУМ. Flylights реалізувала черговий проект — при вході в головний харківський магазин було встановлено великий LED-екран. Розташований в серці Харкова, ЦУМ є популярним публічним місцем, в якому представлені найрізноманітніші магазини одягу, взуття, аксесуарів.

Новенький LED-екран вийшов великим — 4,5 м в ширину і 2,5 м у висоту, з кроком пікселя Р6. Дисплей добре видно пішоходам, тому він справно виконує свою роль — приваблює відвідувачів яскравою рекламою.

10.02.2019

Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => Другий рік поспіль український бренд світлодіодної продукції Flylights співпрацює з компанією КА Group. Остання займається організацією бізнес-орієнтованих заходів, на які в якості спікерів запрошуються передові експерти з області керівників. На заходах розглядаються питання, пов'язані з побудовою бізнесу, які будуть корисні топ-менеджерам та іншим керівникам середнього та великого бізнесу. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Мета КА Group — підвищення рівня кваліфікації українських фахівців, які займаються управлінською діяльністю, а також організація освітніх бізнес-заходів на світовому рівні, з живим спілкуванням, корисними і практичними кейсами, а також турботою про кожного клієнта. ) [2] => Array ( [title] => 3 [news_text] => Так, організаторами КА Group було проведено майстер-клас «Залученість персоналу» від британського експерта Метта Кребтрі, який розповів про управління працівниками, підйом мотивації та ефективності їх роботи. Зі звичною прямотою, лектор попередив про ту небезпеку, яку представляє ієрархія, яка розрослася, а також відгородження начальства від персоналу нижньої ланки. Це вже п'ятий київський візит пана Кребтрі, його практичні й засновані на особистому досвіді лекції користуються стабільною популярністю в українських слухачів. ) [3] => Array ( [title] => 4 [news_text] => Цей захід зробили яскравіше LED-технології від Flylights, які надали йому вигляду, відповідний високим стандартам організатора. Команда Flylights рада можливості взяти участь у розвитку українського бізнес-освіти і сподівається на подальшу плідну співпрацю з КА Group. ) )

Flylights — партнер оператора бізнес-заходів KA Group

Другий рік поспіль український бренд світлодіодної продукції Flylights співпрацює з компанією КА Group. Остання займається організацією бізнес-орієнтованих заходів, на які в якості спікерів запрошуються передові експерти з області керівників. На заходах розглядаються питання, пов'язані з побудовою бізнесу, які будуть корисні топ-менеджерам та іншим керівникам середнього та великого бізнесу.

Мета КА Group — підвищення рівня кваліфікації українських фахівців, які займаються управлінською діяльністю, а також організація освітніх бізнес-заходів на світовому рівні, з живим спілкуванням, корисними і практичними кейсами, а також турботою про кожного клієнта.

Так, організаторами КА Group було проведено майстер-клас «Залученість персоналу» від британського експерта Метта Кребтрі, який розповів про управління працівниками, підйом мотивації та ефективності їх роботи. Зі звичною прямотою, лектор попередив про ту небезпеку, яку представляє ієрархія, яка розрослася, а також відгородження начальства від персоналу нижньої ланки. Це вже п'ятий київський візит пана Кребтрі, його практичні й засновані на особистому досвіді лекції користуються стабільною популярністю в українських слухачів.

Цей захід зробили яскравіше LED-технології від Flylights, які надали йому вигляду, відповідний високим стандартам організатора. Команда Flylights рада можливості взяти участь у розвитку українського бізнес-освіти і сподівається на подальшу плідну співпрацю з КА Group.

06.02.2019

Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => Піклуючись про своїх клієнтів, компанія Flylights пропонує програму лояльності Trade-In, яка дозволяє обміняти свій старий світлодіодний екран (вивіску, рухомий рядок) на новий з доплатою. Ця вигідна пропозиція дозволить оновити рекламні майданчики і швидко позбутися від застарілих пристроїв. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Послуга актуальна як для щасливих покупців продукції Flylights, так і для власників світлодіодних екранів інших фірм. Наш фахівець швидко і безкоштовно проведе оцінку застарілого обладнання, після чого клієнту запропонують знижку на новий товар. ) [2] => Array ( [title] => 3 [news_text] => Українська компанія Flylights пропонує сучасну і якісну світлодіодну продукцію (екрани, медіавивіски, медіавітріни та ін.), яка вже завоювала популярність і повсюдно використовується для просування послуг і товарів, оформлення великих виставок і конференцій. ) )

Унікальна програма Trade-In

Піклуючись про своїх клієнтів, компанія Flylights пропонує програму лояльності Trade-In, яка дозволяє обміняти свій старий світлодіодний екран (вивіску, рухомий рядок) на новий з доплатою. Ця вигідна пропозиція дозволить оновити рекламні майданчики і швидко позбутися від застарілих пристроїв.

Послуга актуальна як для щасливих покупців продукції Flylights, так і для власників світлодіодних екранів інших фірм. Наш фахівець швидко і безкоштовно проведе оцінку застарілого обладнання, після чого клієнту запропонують знижку на новий товар.

Українська компанія Flylights пропонує сучасну і якісну світлодіодну продукцію (екрани, медіавивіски, медіавітріни та ін.), яка вже завоювала популярність і повсюдно використовується для просування послуг і товарів, оформлення великих виставок і конференцій.

23.01.2019

Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => Торгово-розважальний центр «Ocean Plaza» зустрічає 2019 рік з оновленим зовнішнім виглядом — три новеньких світлодіодних екрани від компанії Flylights прикрасили фасад популярного місця. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Кожен екран складається з 45 LED-кабінетів, займає 6,9 м в ширину і 3,8 метра у висоту і має 8-ий крок пікселя. Ці якісні дисплеї з соковитим та яскравим зображенням привернуть увагу відвідувачів в будь-який час доби. ) [3] => Array ( [title] => 4 [news_text] => Світлодіодна продукція від компанії Flylights — це поєднання високої якості та доступної ціни, наші LED-вивіски та екрани вибирають великі мережі рітейлерів, торгові та виставкові центри. ) )

Flylights прикрасив своїми LED-екранами ТРЦ Ocean Plaza

Торгово-розважальний центр «Ocean Plaza» зустрічає 2019 рік з оновленим зовнішнім виглядом — три новеньких світлодіодних екрани від компанії Flylights прикрасили фасад популярного місця.

Кожен екран складається з 45 LED-кабінетів, займає 6,9 м в ширину і 3,8 метра у висоту і має 8-ий крок пікселя. Ці якісні дисплеї з соковитим та яскравим зображенням привернуть увагу відвідувачів в будь-який час доби.

Світлодіодна продукція від компанії Flylights — це поєднання високої якості та доступної ціни, наші LED-вивіски та екрани вибирають великі мережі рітейлерів, торгові та виставкові центри.

02.01.2019

Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => Якщо ви часто замислюєтеся над питанням ефектної подачі інформації, креативності та оптимізації, то варто звернути свій погляд у бік світлодіодної продукції. Те, що колись здавалося дорогим і недоступним, сьогодні входить в наше повсякденне життя, приносячи нові можливості, красу та зручність. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Отже, ми пропонуємо кілька варіантів, які однозначно стануть «родзинкою» будь-якого бізнесу: чи то магазин, салон краси або ресторан. ) [2] => Array ( [title] => 3 [news_text] => Універсальна вивіска — LED-екран: ) [3] => Array ( [title] => 4 [news_text] => - можна демонструвати рекламні ролики, корисну інформацію, транслювати телебачення;
- підійде для оформлення інтер'єру «рухомими» стінами, коридорами. ) [4] => Array ( [title] => 5 [news_text] => Тому LED — універсальна рекламна поверхня, яка оновлюється за бажанням господаря. Не потрібно замовляти рекламну атрибутику до події, щоб повідомити відвідувачам свіжу інформацію, просто замініть ролик на екрані. ) [5] => Array ( [title] => 6 [news_text] => Електронні табло бувають зовнішніми і внутрішніми, для екстер'єру та інтер'єру відповідно. Вони також розрізняються «кроком пікселя» — відстанню між світлодіодами, від якого залежить чіткість зображення. Покупець може вибрати параметри екрана під себе, в залежності від потреб та бюджету. ) [6] => Array ( [title] => 7 [news_text] => Прозора медіавітріна ) [7] => Array ( [title] => 8 [news_text] => Популярна в Азії та Європі світлодіодна медіавітріна — прозорий екран, на якому можна показувати відео. Це вкрай ефектний і стильний рекламний майданчик, а також дизайнерська деталь, яка додає футуристичний вигляд будь-якому приміщенню. Вона одночасно привертає увагу глядача яскравим відеорядом і не заважає огляду, створюючи ефект відкритого простору. ) [8] => Array ( [title] => 9 [news_text] => Мобільна медіастійка ) [9] => Array ( [title] => 10 [news_text] => Якщо вам необхідний невеликий рекламний екран під прайс-ліст, меню, сезонні пропозиції або акції, скористайтеся медіастійкою. Це компактний та мобільний пристрій, який легко встановлюється і використовується. Ви можете змінювати відеоряд за вашим бажанням, а також вибрати форму і зернистість зображення відповідно до ваших прагнень. ) )

ТОП-3 світлодіодних продукту, які змінять бізнес

Якщо ви часто замислюєтеся над питанням ефектної подачі інформації, креативності та оптимізації, то варто звернути свій погляд у бік світлодіодної продукції. Те, що колись здавалося дорогим і недоступним, сьогодні входить в наше повсякденне життя, приносячи нові можливості, красу та зручність.

Отже, ми пропонуємо кілька варіантів, які однозначно стануть «родзинкою» будь-якого бізнесу: чи то магазин, салон краси або ресторан.

Універсальна вивіска — LED-екран:

- можна демонструвати рекламні ролики, корисну інформацію, транслювати телебачення;
- підійде для оформлення інтер'єру «рухомими» стінами, коридорами.

Тому LED — універсальна рекламна поверхня, яка оновлюється за бажанням господаря. Не потрібно замовляти рекламну атрибутику до події, щоб повідомити відвідувачам свіжу інформацію, просто замініть ролик на екрані.

Електронні табло бувають зовнішніми і внутрішніми, для екстер'єру та інтер'єру відповідно. Вони також розрізняються «кроком пікселя» — відстанню між світлодіодами, від якого залежить чіткість зображення. Покупець може вибрати параметри екрана під себе, в залежності від потреб та бюджету.

Прозора медіавітріна

Популярна в Азії та Європі світлодіодна медіавітріна — прозорий екран, на якому можна показувати відео. Це вкрай ефектний і стильний рекламний майданчик, а також дизайнерська деталь, яка додає футуристичний вигляд будь-якому приміщенню. Вона одночасно привертає увагу глядача яскравим відеорядом і не заважає огляду, створюючи ефект відкритого простору.

Мобільна медіастійка

Якщо вам необхідний невеликий рекламний екран під прайс-ліст, меню, сезонні пропозиції або акції, скористайтеся медіастійкою. Це компактний та мобільний пристрій, який легко встановлюється і використовується. Ви можете змінювати відеоряд за вашим бажанням, а також вибрати форму і зернистість зображення відповідно до ваших прагнень.

10.12.2018