НАЙБІЛЬШІ СВІТЛОДІОДНІ ЕКРАНИ В СВІТІ

У травні 2019 року компанія Samsung Electronics встановила світлодіодний екран, який можна назвати витвором мистецтва. Екранна поверхня займає більше квадратного кілометра, і розміщена на двадцяти п’ятиповерховій будівлі One Times Square, яке розташувалася на культовій Таймс-сквер в Нью Йорку. На екрані показують рекламу, стрімлять новини та репортажі, він вже став важливим об’єктом нью-йоркської архітектури. Зараз це не тільки найбільший екран в світі, але й один з найдорожчих рекламних майданчиків. Дисплей вироблено з найкращих матеріалів, тому він демонструє чудову картинку при економному споживанні електроенергії.

Китайці також люблять розмах і ефектність, в тому числі і в рекламній сфері. Так, спеціально для Китайсько-сінгапурського індустріального парку Сучжоу популярна тайванська компанія Opto Tech створила найбільший LED-дисплей — «Небесний екран» (Sky Screen). Його розмістили по периметру бізнес-центру Harmony Times Square уздовж пішохідної доріжки на 500 метрів в довжину і 32 метри в ширину. Він використовується для демонстрації різноманітної реклами, телепрограм та декоративного відео. Екран утримував за собою титул найбільшого більше десяти років.

І це — лише один з трьох Небесних екранів, два інших розміщені в Лас Вегасі (розважальний центр Fremont Street Experience) та Пекіні (торговий центр The Place).

Китайсько-сінгапурський індустріальний парк Сучжоу (Suzhou Industrial Park) є важливим багатогалузевою адміністративною одиницею, торгово-економічним, культурним та освітнім центром. Сам парк виник в результаті співпраці влади Сінгапуру і КНР, за угодою між сінгапурським прем’єр-міністром Лі Куан Ю і китайським віце-прем’єром Лі Ланцином. Ідея взаємного проекту належить керівнику Китаю Дену Сяопіну, який в ході візиту в Сінгапур в 1992 році похвалив доброчинну ситуацію в країні і відзначив, що Китай повинен «перейняти» досвід сусідів.

У свою чергу, компанія Flylights переймає світовий рекламний досвід і робить все, щоб популяризувати світлодіодні екрани на українському ринку. Адже LED екрани — зручний і ефективний спосіб просування продуктів, брендів, послуг та ін.

Ознайомитися з портфоліо компанії ви можете, перейшовши за посиланням.