Array ( [0] => Array ( [title] => [news_text] => Справжні переможці прагнуть рости над собою та не зупинятися на досягнутому, але у сучасному бізнесі неможливо зростати поодинці. Тільки обмін досвідом та професійними напрацюваннями робить успішних ще успішнішими. ) [1] => Array ( [title] => [news_text] => Такої ж думки притримуються учасники Customers Experience Management 7 — кросплатформового заходу, який було присвячено взаємодії з клієнтами, тобто одній з основних цінностей Flylights — клієнтоорієнтованості. Мета події — професійне зростання учасників, обмін знаннями про тренди та нові методи поліпшення клієнтського сервісу. Компанія Flylights виступила партнером CEM 7, який організували наші старі друзі з KA Group, та надала 2 світлодіодних відеоролапа. ) [2] => Array ( [title] => [news_text] => Спікери та гості поспілкувались, зокрема, на такі теми: ) [3] => Array ( [title] => [news_text] => • як будувати та реалізовувати клієнтські програми; ) [4] => Array ( [title] => [news_text] => • як перетворити тривіальні підходи на унікальні; ) [5] => Array ( [title] => [news_text] => • як підвищувати лояльність своїх клієнтів; ) [6] => Array ( [title] => [news_text] => • чи можна управляти враженнями клієнтів. ) [7] => Array ( [title] => [news_text] => CEM 7 відвідали робітники департаментів клієнтського сервісу, маркетингу, продажів, контролю якості та багато інших спеціалістів. ) [8] => Array ( [title] => [news_text] => Команда Flylights дякує KA Group за традиційно високий рівень організації та сподівається на подальшу співпрацю. ) )

Клієнт понад усе: обмін досвідом на Customers Experience Management 7

Справжні переможці прагнуть рости над собою та не зупинятися на досягнутому, але у сучасному бізнесі неможливо зростати поодинці. Тільки обмін досвідом та професійними напрацюваннями робить успішних ще успішнішими.

Такої ж думки притримуються учасники Customers Experience Management 7 — кросплатформового заходу, який було присвячено взаємодії з клієнтами, тобто одній з основних цінностей Flylights — клієнтоорієнтованості. Мета події — професійне зростання учасників, обмін знаннями про тренди та нові методи поліпшення клієнтського сервісу. Компанія Flylights виступила партнером CEM 7, який організували наші старі друзі з KA Group, та надала 2 світлодіодних відеоролапа.

Спікери та гості поспілкувались, зокрема, на такі теми:

• як будувати та реалізовувати клієнтські програми;

• як перетворити тривіальні підходи на унікальні;

• як підвищувати лояльність своїх клієнтів;

• чи можна управляти враженнями клієнтів.

CEM 7 відвідали робітники департаментів клієнтського сервісу, маркетингу, продажів, контролю якості та багато інших спеціалістів.

Команда Flylights дякує KA Group за традиційно високий рівень організації та сподівається на подальшу співпрацю.

19.09.2019

facebook icon telegram icon
arrow top icon