Гуру креативних ідей Фредерік Харен відвідав Київ з виступом

«Світ креативності перед обличчям цифрового хаосу» — так називається воркшоп, який провів creativity-спікер світового рівня Фредерік Харен. Захід відбувся 10 червня в Києві. Незважаючи на апокаліптичний vibe, яким тягне від назви, подія вийшла пізнавальною і корисною. Оратор розповів про те, як втілити в життя, здавалося, неможливі проекти, як звернути увагу потенційного клієнта на бренд в еру надлишкової інформації та ін.

Це вже не перший раз, коли гуру креативу відвідує Київ з лекцією, і кожен раз — це подія, яка збирає фахівців своєї справи: бізнесменів, директорів департаментів, пов’язаних з комунікаціями і рекламою. Воркшоп допомагає зорієнтуватися в цифровому світі тим, хто зацікавлений в успішному просуванні своїх продуктів. Пан Харен розповів про нові техніки креативного підходу, підказав, як побачити бренд зсередини й уникати глухих кутів і стереотипів в його розвитку.

Компанія Flylights також була присутня на заході — як глядачі та як партнери — вони надали для воркшопу дві світлодіодні відеостойкі власної збірки, які допомогли зробити виступ більш наочним і яскравим. Ми раді можливості співпрацювати з KA Group, які організовують корисні для розвитку українського бізнесу події.