Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => Компанія Flylights взяла участь в 17-му Конгресі індустрії краси ESTET BEAUTY EXPO - святі краси, жіночності та beauty-індустрії. Виставка проходила з 14 по 16 березня в Міжнародному виставковому центрі в Києві. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Flylights на своєму стенді представила велику експозицію LED-продукції: різноманітні відеовивіски, одноколірні біжучі рядки, повноколірні екрани різних комплектацій і розмірів, а також відомий у всьому світі Barber Pole, який здивував відвідувачів незвичним дизайном та яскравістю. ) [2] => Array ( [title] => 3 [news_text] => «В умовах активного розвитку рекламної індустрії світлодіодна продукція як рекламний носій має значні переваги над звичними рекламними розтяжками, білбордами та іншими статичними способами подачі інформації. LED-дисплеї — це інноваційно, яскраво, інформативно. Спираючись на європейський досвід, можу упевнено заявити, що вже через кілька років у мегаполісах світлодіодна продукція стане одним із найпопулярніших рекламних носіїв», — прокоментував маркетинг-директор Flylights Михайло Ткаченко. ) [3] => Array ( [title] => 4 [news_text] => За дні роботи стенда команда Flylights поділилась знаннями про особливості виробництва й застосування продуктів LED-технологій, розказала про можливості та позитивний досвід привертання уваги та інтересу до бізнесу через використання нашої продукції, а натомість провела багато приємних зустрічей і отримала незабутні емоції. ) )

Flylights взяла участь в ESTET BEAUTY EXPO

Компанія Flylights взяла участь в 17-му Конгресі індустрії краси ESTET BEAUTY EXPO - святі краси, жіночності та beauty-індустрії. Виставка проходила з 14 по 16 березня в Міжнародному виставковому центрі в Києві.

Flylights на своєму стенді представила велику експозицію LED-продукції: різноманітні відеовивіски, одноколірні біжучі рядки, повноколірні екрани різних комплектацій і розмірів, а також відомий у всьому світі Barber Pole, який здивував відвідувачів незвичним дизайном та яскравістю.

«В умовах активного розвитку рекламної індустрії світлодіодна продукція як рекламний носій має значні переваги над звичними рекламними розтяжками, білбордами та іншими статичними способами подачі інформації. LED-дисплеї — це інноваційно, яскраво, інформативно. Спираючись на європейський досвід, можу упевнено заявити, що вже через кілька років у мегаполісах світлодіодна продукція стане одним із найпопулярніших рекламних носіїв», — прокоментував маркетинг-директор Flylights Михайло Ткаченко.

За дні роботи стенда команда Flylights поділилась знаннями про особливості виробництва й застосування продуктів LED-технологій, розказала про можливості та позитивний досвід привертання уваги та інтересу до бізнесу через використання нашої продукції, а натомість провела багато приємних зустрічей і отримала незабутні емоції.

17.03.2017

facebook icon telegram icon
arrow top icon