Array ( [0] => Array ( [title] => 1 [news_text] => З таким лозунгом компанія Flylights взяла участь у щорічній виставці реклами «RemaDays Kiev». Ця виставка є важливим майданчиком для пошуку нових клієнтів, налагодження ділових взаємин з партнерами й реалізації найсміливіших бізнес-ідей. ) [1] => Array ( [title] => 2 [news_text] => Завдяки широкому спектру напрямів, запропонованих організаторами заходу, експоненти виставки мали можливість представити компаніям свої продукти й розробки в конкретному секторі реклами, а також розглянути перспективу розвитку нових рекламних послуг. Flylights була представлена в сегменті «Sign&Visual» на стенді зі світлодіодним екраном з P3 кроком пікселя. Ми змогли продемонструвати, як правильно використовувати LED-продукцію в рекламі, щоб не тільки виділятися серед конкурентів, але й підвищити продажі та впізнаваність свого бренду. ) [2] => Array ( [title] => 3 [news_text] => Менеджери компанії ознайомили відвідувачів виставки з нашою продукцією та реалізованими проектами. Крім того, Flylights виступила технічним партнером виставки, надавши три світлодіодні екрани й розробивши індивідуальний відеоконтент для них. ) [3] => Array ( [title] => 4 [news_text] => Затребуваність світлодіодної продукції на таких заходах свідчить про те, що відеореклама в Україні стає все популярнішою. ) [4] => Array ( [title] => 5 [news_text] => Ми висловлюємо вдячність організаторам і гостям «RemaDays Kiev 2018». ) )

Flylights – технічний партнер RemaDays Kiev

З таким лозунгом компанія Flylights взяла участь у щорічній виставці реклами «RemaDays Kiev». Ця виставка є важливим майданчиком для пошуку нових клієнтів, налагодження ділових взаємин з партнерами й реалізації найсміливіших бізнес-ідей.

Завдяки широкому спектру напрямів, запропонованих організаторами заходу, експоненти виставки мали можливість представити компаніям свої продукти й розробки в конкретному секторі реклами, а також розглянути перспективу розвитку нових рекламних послуг. Flylights була представлена в сегменті «Sign&Visual» на стенді зі світлодіодним екраном з P3 кроком пікселя. Ми змогли продемонструвати, як правильно використовувати LED-продукцію в рекламі, щоб не тільки виділятися серед конкурентів, але й підвищити продажі та впізнаваність свого бренду.

Менеджери компанії ознайомили відвідувачів виставки з нашою продукцією та реалізованими проектами. Крім того, Flylights виступила технічним партнером виставки, надавши три світлодіодні екрани й розробивши індивідуальний відеоконтент для них.

Затребуваність світлодіодної продукції на таких заходах свідчить про те, що відеореклама в Україні стає все популярнішою.

Ми висловлюємо вдячність організаторам і гостям «RemaDays Kiev 2018».

14.03.2018

facebook icon telegram icon
arrow top icon