Flylights на Customer Experience Management 8 - flylights.com.ua

пн-пт 9:00-21:00
сб-нд 9:00-20:00

Flylights на Customer Experience Management 8

Ось і закінчилася чергова конференція CEM — популярний багатоплатформовий захід про взаємодію з клієнтами. Цього року Customer Experience Management пройшов 21 лютого в готелі Ramada Encore Kiev. Організаторами традиційно виступили KA Group, одним з партнерів конференції стала компанія Flylights, яка, як і раніше, надала 2 яскравих відеороллапа власного виробництва.

 

CEM8 зібрала безліч представників різних сфер бізнесу: маркетинг, рітейл, e-commerce та ін. Численні спікери розповіли про розвиток стратегій роботи з клієнтом, про сучасні підходи до трансформації і розвитку бізнесу.

 

Ось окремі питання, яких торкнулися учасники конференції:

 

  • які метрики використовувати для оцінки рівня сервісу;
  • три головних помилки в роботі з керуванням клієнтським досвідом;
  • власник як головний архітектор бізнесу;
  • як визначити очікування і потреби клієнта.

 

Ми дякуємо організаторам за високий рівень проведення заходу та сподіваємося зустрітися в 2021 році на CEM9!

28.02.2020

назад