Новий шлях для українського бізнесу: марафон MRKTNG

Перезапуск маркетингових стратегій, смерть хайпа як рекламного інструменту, перспективні технології для бізнес-рішень — всього лиш невелика частина цікавих тем, про які розповіли фахівці, запрошені 5 грудня на марафон MRKTNG. Заряджений інноваційними ідеями захід пройшов в центрі Klitschko Expo, організаторами виступили Marketing Media Review та бізнес/медіа бюро ekonomika+.

Головні ідеї заходи:

• чистий хайп як двигун реклами йде, потрібно шукати розумні підходи до розкручування;

• ринку потрібні crazy-рішення, не завжди великі, але завжди нестандартні зрушення;

• новий тренд — більше корисного для ЦА продукту;

• всебічний ребрендинг рулить.

Цікаві думки учасників:

• Не бійтеся, що вас не зрозуміють колеги або керівник. Борис Цомай, маркетинг-директор Freedom Finance.

• Споживача не цікавить ваш продукт. Його цікавить тільки найкорисніший наслідок взаємодії з продуктом. Дмитро Джеджула, експерт по маркетинг-комунікацій.

• Необхідно створювати нову цінність, а не ставати кращою версією конкурентів. Анна Юсевіч, ресторатор.

Flylights також внесла свою лепту в організацію заходу — представила новаторську світлодіодну медіастойку, яка нещодавно поповнила асортимент компанії. Продукт відрізняється надтонким корпусом, відсутністю рамок і яскравим, чітким зображенням.

Команда Flylights дякує організаторам за можливість взяти участь в марафоні MRKTNG і сподівається, що це — не останній раз.