Чума на вашу всю рекламу: Як змінився світ маркетингу після пандемії - flylights.com.ua

пн-пт 9:00-21:00
сб-нд 9:00-20:00

Чума на вашу всю рекламу: Як змінився світ маркетингу після пандемії

Багато аналітиків передбачали, що епідемії коронавірусу, яка сколихнула світ, він точно не буде колишнім. Пандемія потроху відступає і можна робити перші висновки щодо цієї гучної заяви.

Чи змінився світ реклами після вірусу? І так, і ні. Відзначено скорочення контактів реципієнтів з рекламними об’єктами — простіше кажучи, люди менше бачать рекламу, тому що не виходять з дому, навіть після пом’якшення карантинного режиму. Проте, зовнішня реклама залишилася найпопулярнішим способом комунікації зі споживачем, її помічають майже 80% глядачів. Тому до така реклама як світлодіодні екрани досі залишається одним з найбільш ефективних маркетингових інструментів.

Крім того, істотно збільшилася увагу споживача до знижок, уцінок та акцій — це стосується не тільки знижкових цінників в супермаркетах або сезонних розпродажів. Реклама, особливо відеореклама стала сприйматися не як білий шум, а додаткове джерело інформації про вигідні пропозиції. Тому якщо раніше споживач гидливо відвертався від відеоролика, який розповідав про нову акцію, то тепер з цікавістю додивляється його кінця. Тому світлодіодні екрани, табло, відеоборди стали як ніколи актуальними інструментами просування цікавих глядачеві товарів, послуг, пропозицій. Підприємці опинилися в незвичній ситуації — чи не найбільш ефективним способом просування доступних брендів або товарів стали досить дорогі LED-носії. Проте, в нових реаліях вони швидко окупаються.

Крім того, покупець став більш серйозним — за оцінками психографічної шкали показник споживачів, які добре ставляться до реклами з жартами, опустився з 65% до 52% — епідемія вплинула на сприйняття гумористичного контенту, він став недоречним. Крім того, зріс загальний рівень вимог до контенту — покупця важко зацікавити брошуркою, яку йому підсунули біля метро. Тому відеоролики є новим стандартом — до такої реклами у глядача більше довіри, тому що він відчуває, що в неї вкладено немало коштів і уваги.

Якщо ви бажаєте не втратити з поля зору тренди сучасної реклами, зверніть свою увагу на світлодіодні рішення від компанії Flylights. Ми зможемо запропонувати саме те, що вам потрібно.

15.07.2020

назад